فن نمایشگر سه بعدی

فن نمایشگر سه بعدی

فن نمایشگر سه بعدی

همیشه تصاویر ، بخصوص تصاویر متحرک در تبلیغات نقش موثر و پررنگی داشته اند. اما یکی از مواردی که این نوع از تبلیغات را به طرز چشمگیری جذاب تر می کند نحوه نمایش تصاویر با استفاده از تکنولوژی های روز در دنیای فناوری است.

دستگاه های هولوگرافی ( یا همان فن های نمایشگر سه بعدی ) جزو همین ابزارها هستند که می توانند تصاویر را به شکلی نوین و بسیار جذاب تر نسبت به سایر نمایشگرها به تصویر بکشند.

معرفی دستگاه هولوگرافی ( فن نمایشگر سه بعدی )

این نوع از نمایشگر سه بعدی ( فن نمایشگر سه بعدی ) تصاویر را با تکنولوژی POV به نمایش در می آورند ، به این معنی که : یک ماژول چرخنده در این دستگاه وجود دارد که مجهز به تعداد زیادی چراغ LED است و مانند فن با سرعت به چرخش در می آید و تصاویر را با حالتی سه بعدی و معلق در هوا به تصویر می کشد.

تصاویری که توسط این دستگاه ساخته می شوند دارای کادر  و بک گراند نیستند و این باعث می شود که بیننده تصور کند تصاویر در فضای خالی هوا و بصورت معلق وجود دارند و به این ترتیب بیشترین تاثیر را در جذب نگاه مخاطب دارند. این دستگاه در مکان های مختلف اداری و تجاری مانند پاساژ ها و مراکز خرید ، نمایشگاه ها و … می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

توضیحات مهم و راهنمای استفاده از فن نمایشگر سه بعدی

هرچند فن هولوگرام سه بعدی بسیار جذاب و حرفه ای عمل می کند ، اما استفاده از راحت تر از آن است که فکر می کنید! کافی است که این دستگاه را توسط بست و اتصالاتی همراه آن به دیوار متصل کنید – آداپتور آن را به پریز برق بزنید تا دستگاه به آسانی روشن و ماژول آن به چرخش درآید. ( دستگاه بوسیله یک ریموت کنترل که همراه دستگاه است روشن و خاموش می گردد ) بعد از آن فیلم ها و تصاویری که در کارت حافظه SD ذخیره شده به شکلی زیبا به نمایش در خواهند آمد.فن نمایشگر سه بعدی

قطعه ای که با چرخش خود تصاویر را به نمایش در می آورد دارای 224 چراغ LED ( و گاهی بیشتر ) است و هنگام چرخش تصاویر را در یک فضای گرد به نمایش در  می آورد. فضایی با قطری نزدیک به نیم متر .

فن نمایشگر سه بعدی به همراه یک قطعه برای اتصال به دیوار در اختیار استفاده کننده قرار می گیرد و باید حداقل در ارتفاع 5 فوتی ( معادل 1 متر و نیم ) بالاتر از سطح زمین ، بر روی دیوار متصل گردد. همچنین در هنگام چرخش نباید با آن تماس بدنی پیدا کرد.

همچنین دستگاه هولوگرافی دارای کارت حافظه ی 8 گیگابایتی است.

تصاویری که می توانند توسط دستگاه نمایش داده شوند شامل عکس و فیلم با فرمت های پرکاربرد مانند GIF-JPG-PNG-MP4-AVI-MKV است. بنابراین می توان گفت از نظر فرمت تصاویر و یا فیلم ها هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

رزلوشن تصاویر می تواند 450*224 پیکسل – 512*512  پیکسل و در برخی مدل ها بالاتر باشد ( در مدل های مختلف متفاوت است) که برای این دستگاه کیفیت مطلوبی محسوب می شود.

همچنین میانگین وزنی فن هولوگرام در مدل های مختلف ۱ کیلوگرم ( و گاهی کمتر ) است که قابلیت  حمل و راه اندازی آسان را به آن اضافه می کند.

در حال حاضر فن های موجود در مجموعه در سایزهای 42، 42 پیشرفته، 52، 56، 65، 65 پیشرفته، 72، 100، 100 پیشرفته، 150 و 180 موجود می باشد.

تماس با ما

کلمات کلیدی : فن نمایشگر سه بعدی، فن سه بعدی، فن هولوگرام ، هولوگرام فن، فن هولوگرافیک، دستگاه نمایش تصویر در هوا، قیمت پروژکتور هولوگرافیک، هولوگرافیک سه بعدی، تابلو فن سه بعدی، هولوگرام های سه بعدی، هولوگرام سه بعدی، قیمت دستگاه هولوگرافی، نمایشگر سه بعدی هولوگرافیک، نمایشگر سه بعدی گوشی، برد هوشمند، قیمت فن هولوگرام سه بعدی،قیمت دستگاه هولوگرام سه بعدی،فن هولوگرام سه بعدی، قیمت هولوگرام سه بعدی، خرید هولوگرام سه بعدی،هولوگرام سه بعدی دیجی کالا،خرید هولوگرام سه بعدی دیجی کالا،فناوری هولوگرام سه بعدی،قیمت فن هولوگرافی